Колеги, моля ако някой е имал подобен проблем като моя и го е решил успешно, нека да сподели.И така, за самия проблем,тъй като през последните студени дни колата палеше малко трудно, то днес след обяд се реших да сменя подгревните свещи.Колата е 2,4 JTD 136 к.с.Купих словенски и с един приятел монтьор се заехме да ги сменяме при почти полеви условия.Идеята беше, сменяме свещите за час и готово.Да ама не, две от тях така и не успяхме да извадим и в момента свещите са си в гнездата, без никакъв шанс да излезат от там,пробвахме доста начини,но свещите не излизат.Даже, едната се е скъсала и нагревателя си стои заклещен в канала на свеща.Според моя човек вариянта е да сваляме главата,нещо което изключително не ми се иска да правя но ако се наложи все пак ще "кандисам".В тази връзка, искам да питам знаещите от къде евентуално да си търся гарнитура за главата и при стягането в какъв ред и с какво усилие се завиват болтовете на самата глава.От цялата тази история само едно нещо е особено интересно, а именно че колата палеше в тези студове с пет изгорели свещи,да оказа се че всичките до една бяха изгорели!!!!!Та колеги горещата ми молба е спешно да ми помогнете ако все пак имате някакви практики или познания по въпроса. Предварително се извинявам ако има подобна тема, но пред вид аварийната ситуация и факта че цял ден съм мръзнал навън реших да пусна тази тема незабавно.
Известие
Collapse
No announcement yet.
моля спешно за помощ
Collapse
X
-
Да сваляш главата е доста крайно решение.Виждал съм инструменти за вадене на счупени свещи,а и сигурно има сервизи които предлагат тази услуга.Иначе ситуацията е много неприятна.Болтовете се стягат отвътре навън по схема,не знам на колко килограма за този двигател,след 1000 км могат да се дозатегнат ако е необходимоLast edited by lordliness; d.m.y г., 22:12.Не всички, които се скитат, са изгубени.
-
Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщениеОт Ловеч съм колега,то тук инструменти нямата камо ли инструменти за свещи.
Но все пак мерси за насоката и мнението.А за ситуацията просто нямам думи от едни свещи до къде я докарахме...Alfa Romeo 166 2.4 JTD /99/
Comment
-
Един колега от Lancia форума вече мина по тоя път.
Виж тук: http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=37&t=23581
Comment
-
И в нашия форум има подобна тема http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=63080 и аз имам изгорели свеши ,но не се решавам да сменям точно за товаНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Подробностите са в това че едната свещ е скъсана,остатъка от нея е в канала и се вижда отгоре,другата свещ е развита обаче не иска да излиза по никакъв начин как ли не я дърпахме и с какви ли не инструменти не напъвахме но не ще и не ще да излезе.Явно нагревателя така е цъфнал че просто не може да мине през канала.Та тази свещ ми е по големия проблем,другата може и да излезе от налягането но тази на виждам как ще може да се изкара.
Comment
-
Имаше един филм'' От нищо нещо''.Искам да ти кажа ,че напълно ме отказа да сменям подгряващи свещи, дори и в сервиз.Днес моята запали много трудно при минус 6 .Не знам колко свещи имам изгорели ,но досега палеше добре.Може когато беше минус 25 да е желирала нафтата.Ако свалиш главата поне и направи пълен ремонт.Искрено ти съчувствам.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Сипвайте кореселин и с въртене и дърпане навън трябва да излезе.Най-вероятно има много нагар и не може да мине свеща.Кореселина ще го разкисне.Относно скъсана свещ, като въртите мотора внимавайте да не я засмуче навътре.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Ами при положение че пали без нито една работеща свещ при -10 -16 гр. какъв ремонт да и правя колега,освен това я карам с масло 5W40 и не го пипа.Направо така ме е яд че място не си намирам,толкова стегната кола и сега наистина стана от нищо нещо.
Comment
-
Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщениеСипвайте кореселин и с въртене и дърпане навън трябва да излезе.Най-вероятно има много нагар и не може да мине свеща.Кореселина ще го разкисне.Относно скъсана свещ, като въртите мотора внимавайте да не я засмуче навътре.
Утре колегата ще ми се обади ще разбера подробности и ще му кажа какво да правиПосле той ще напише решението тук
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Свещите ги разбрах че са изгорели по това че в големия студ започна да пали по трудно т.е. с повече въртене.Иначе по таблото имаше индикация премигване на лампичката с реотанчето веднага след запалване.Иначе докато ми работеше печката нямах никакви ядове с паленето и за това не съм ги и бутал.
---------- Post added at 11:09 ---------- Previous post was at 11:08 ----------
Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщениеКолега а как разбра че са ти изгорели всички свещиПървоначално публикувано от gigi Покажи съобщениеЧупиш ги и буташ остатъка в цилиндъра, развиваш дюзите и през отвора на дюзите вадиш парчетата като много внимаваш да извадиш всичко.
Comment
Comment